Zwardoń – Skalité – Trójstyk – Zwardoń

Opublikowane przez kierowce tego pojazdu w dniu

Jeżeli komuś podoba się na Cieńkowie to Skalité jest obowiązkową miejscem do ma szlaku  mtb !!!

Startujemy z dworca PKP w Zwardoniu czerwonym szlakiem chwilę do góry i odbijamy żółtym w prawo którym kręcimy aż do dworca PKP Skalite Serafinov . Tam dziwnym tunelem pod dworcem wbijamy w prawo i lecimy czerwonym szlakiem mega podjazdem na bardzo widokowe polany między Kykula a Grúň .

Z  polan zjeżdżamy dalej czerwonym szlakiem do kolejnego dworca PKP Skalité gdzie jedziemy cały czas droga asfaltową mając tory kolejowe po lewej stronie , tak dokręcamy do zielonego szlaku który prowadzi do skrzyżowania z żółtym szlakiem na którym skręcamy w prawo na Trójstyk dalej cały czas żółtym aż do ronda przed kościołem na którym skręcamy w prawo na zielony szlak , chwila w dół i zaczyna się dosyć długi podjazd asfaltowy który kończy się na skrzyżowaniu z ostatnim szlakiem na naszej trasie niebieskim który prowadzi na dworzec z którego startowaliśmy .  Całość dosyć mocno męcząca a ciekawa tylko na odcinku Skalité który mocno polecam .